Financieel Administratief Medewerker – Rotterdam (centrum)

Introductie

Ben jij opzoek naar een afwisselende financiële functie met een grote mate van zelfstandig- en vrijheid? Heb jij ervaring met het verzorgen van een financiële administratie? En zou je graag jouw loopbaan willen vervolgen bij een verzekeringsmakelaar waarbij de medewerkers als belangrijkste “asset” worden gezien? Ter uitbreiding van het team is Anchor Insurance Rotterdam B.V. opzoek naar een Financieel Administratief Medewerker voor minimaal 32 uur per week. Zij zijn gevestigd in het centrum (Mileniumtoren) van Rotterdam en bieden een hybride werkplek. Ben jij proactief, maak je nieuwe werkzaamheden snel eigen en heb je een nuchtere instelling met hands on mentaliteit? Lees dan snel verder en solliciteer op de functie van Financieel Administratief Medewerker.

Organisatie

Anchor Insurance Rotterdam B.V. is een verzekeringsmakelaar voor de zakelijke markt. De organisatie is opgericht in 2005 en heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Het is haar missie om voor iedere klant te zorgen voor een verzekering die perfect aansluit op de specifieke risico’s. Anchor Insurance Rotterdam B.V. staat bekend om haar diepgaande kennis, hoge serviceniveau en goede sfeer. Met een hecht team werken zij aan het gezamenlijke doel: de allerbeste oplossing voor de klant. Vanwege de groei zijn zij opzoek naar een Financieel Administratief Medewerker. Het huidige team bestaat uit 5 medewerkers en als Financieel Administratief Medewerker ben je de spil tussen het Support Team en Makelaars enerzijds en de Financiële Administratie anderzijds. Je onderhoudt contact met interne en externe klanten over financiële administratieve zaken. Je snapt goed hoe belangrijk het is dat benodigde informatie inzichtelijk is en het is dan ook jouw taak om ervoor te zorgen dat de administratie correct en tijdig beschikbaar is.

Functie

  • Factureren complexe verzekeringscontracten en verwerken in de administratie;
  • Onderhouden en bewerken complexe Excel sheets;
  • Verzorgen crediteurenbeheer;
  • Verwerken WKR posten in administratie;
  • Verwerken bankboekingen;
  • Ondersteunen maandafsluiting;
  • Signaleren verbeterpunten en/of fouten in de administratie en oplossingen aandragen;
  • Bespreken en tijdig signaleren van knelpunten.

Functie-eisen

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau in een financiële, (bedrijfs)economische of administratieve richting;
  • Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie is zeer gewenst;
  • Zeer goede kennis van Excel is een pré;
  • Affiniteit met en kennis van verschillende IT systemen (Exact Globe);
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift;

Aanbod

Een uitdagende functie binnen een hecht en warm team met een salarisindicatie tot maximaal €4.500,00 bruto per maand op basis van een fulltime werkweek (afhankelijk van kennis en ervaring) en interessante secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een premievrij pensioen, OV kaart (100% woon-werk vergoeding), variabele bonus (gemiddeld 1 tot 2 extra maandsalarissen afhankelijk van persoonlijk- en bedrijfsresultaat), bijdrage collectieve ziektekostenverzekering, eenmalig €1.500,00 voor het inrichten van de thuiswerkplek en jaarlijkse thuiswerk- en lunchvergoeding van €1.000,00 (op basis van een fulltime dienstverband).

Inlichtingen

Esther Goud | +31 (0)6 4152 4320 | esther@questrecruitment.nl

Sollicitatie

Esther Goud | +31 (0)6 4152 4320 | esther@questrecruitment.nl

Voor Anchor Insurance Rotterdam B.V. zijn wij exclusief opzoek naar een Financieel Administratief Medewerker. In overleg met Anchor Insurance Rotterdam B.V. vragen wij kandidaten om bij interesse direct contact op te nemen met Quest Recruitment B.V..

Tags: , , ,

Comments are closed.